4. díl edice: Kultura organizace je cestou ke strategii

Napsali jsme
kultura organizace

V pořadí čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management.

309 Kč
Na dotaz

Dnešní decentralizované – někdy až roztříštěné organizace vyžadují od nositelů strategických kompetencí zcela jiné přístupy než organizace centralizované. U mnoha lidí (včetně manažerů) si tato potřeba vynutí výraznou změnu chování, avšak k takové změně nelze lidi efektivně a dlouhodobě přivést ani bičem ani vzletnými hesly o zaměření na zákazníka, optimalizaci, racionalizaci, jedničkách na trhu či transformaci – ať už se tím myslí cokoli. Vliv manažerů bude při vedení takových změn vždy efektivnější, když bude založen na pochopení důvodů, proč lidé jednají určitým způsobem a proč pro ně něco má smysl a baví je to a něco ne.

V naší knize se tedy zabýváme kulturním nastavením národů i mnohem menších komunit, organizací, někdy týmů nebo dokonce jednotlivců, protože diversita  možných kultur se nesmírně rozrostla. Tím větší výzvou se pak stává pro manažery všech úrovní úkol, aby odlišná kulturní nastavení spíše než do střetů vedla lidi spíše k synergické spolupráci než ke konfrontacím a boji. Tato výzva bude předmětem velké části první i druhé části této knihy, protože jejich témata jsou spolu spojena těsněji, než se může na první pohled zdát.

Kód Kód: 4
Jméno značky: TC Business School
Kategorie: Knihy

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení