V naší sérii knih o managementu z perspektivy trvalého učení z praxe (Action Learning) jsme se nejprve zabývali vedením lidí a strategií a dále marketingem. V těchto oblastech jsme se často setkávali s otázkou, jaké nejdůležitější dovednosti manažer potřebuje, aby se mu jeho práce dařila. Velmi často pak cesty našeho hledání směřovaly právě k interpersonálním dovednostem. Z mnoha různých pohledů se ukázalo, že tyto dovednosti tvoří velmi důležitou součást schopností manažera, a proto jim věnujeme celou tuto třetí knihu naší série.
Tak jako na ostatní oblasti managementu i na interpersonální dovednosti pohlížíme nikoli jako na soubor povinných kompetencí, ale spíše jako na témata, která výrazně ovlivňují manažerský výkon. Zaměříme se především na jejich praktická použití a pokusíme se z konkrétních situací najít naučení, jak jejich využívání nastavit – nebo pozměnit – , a to tak, abychom dosáhli potřebných výsledků.
Kód | Kód: 3 |
---|---|
Jméno značky: | TC Business School |
Kategorie: | Knihy |