2. díl edice: Rozumíte svým zákazníkům?

Napsali jsme
kniha2

Firmy, které svým zákazníkům rozumí, mají nakročeno k tomu je získat a udržet. Právě proto je marketing pro manažery oblastí klíčovou a přitom zároveň z různých důvodů často přehlíženou.

289 Kč
Na dotaz

V kontextu vývoje prostředí, v němž žijeme, se detailní zaměření na potřeby zákazníků stává stále naléhavějším. Jedním z důvodů je všeobecná snadná dostupnost (z kteréhokoliv místa zeměkoule) technicky porovnatelných produktů vyrobených kdekoli. Není obtížné si přes internet objednat jakékoli zboží z Číny, Austrálie či Spojených států a do týdne ho mít doma. Takové možnosti dál zužují prostor pro uplatnění produktů do sebe uzavřených organizací. Zadruhé straně lokální trhy stále existují a existovat budou. Co patrně v dohledné době nezmizí, je různost regionů, místních zvyků a kultur, jazykové bariéry, odlišné lokální preference, odlišné životní styly apod. Tato různost naopak poskytuje velký prostor k odlišení – tedy pokud organizace dokáže dobře pozorovat své okolí, v němž se vynořují nové a nové příležitosti v podobě různých potřeb zákazníků.

Kód Kód: 2
Jméno značky: TC Business School
Kategorie: Knihy
Zpět do obchodu