2. díl edice: Rozumíte svým zákazníkům?

Napsali jsme
kniha2

Firmy, které svým zákazníkům rozumí, mají nakročeno k tomu je získat a udržet. Právě proto je marketing pro manažery oblastí klíčovou a přitom zároveň z různých důvodů často přehlíženou.

289 Kč
Na dotaz

V kontextu vývoje prostředí, v němž žijeme, se detailní zaměření na potřeby zákazníků stává stále naléhavějším. Jedním z důvodů je všeobecná snadná dostupnost (z kteréhokoliv místa zeměkoule) technicky porovnatelných produktů vyrobených kdekoli. Není obtížné si přes internet objednat jakékoli zboží z Číny, Austrálie či Spojených států a do týdne ho mít doma. Takové možnosti dál zužují prostor pro uplatnění produktů do sebe uzavřených organizací. Zadruhé straně lokální trhy stále existují a existovat budou. Co patrně v dohledné době nezmizí, je různost regionů, místních zvyků a kultur, jazykové bariéry, odlišné lokální preference, odlišné životní styly apod. Tato různost naopak poskytuje velký prostor k odlišení – tedy pokud organizace dokáže dobře pozorovat své okolí, v němž se vynořují nové a nové příležitosti v podobě různých potřeb zákazníků.

Kód Kód: 2
Jméno značky: TC Business School
Kategorie: Knihy

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení