V kontextu vývoje prostředí, v němž žijeme, se detailní zaměření na potřeby zákazníků stává stále naléhavějším. Jedním z důvodů je všeobecná snadná dostupnost (z kteréhokoliv místa zeměkoule) technicky porovnatelných produktů vyrobených kdekoli. Není obtížné si přes internet objednat jakékoli zboží z Číny, Austrálie či Spojených států a do týdne ho mít doma. Takové možnosti dál zužují prostor pro uplatnění produktů do sebe uzavřených organizací. Zadruhé straně lokální trhy stále existují a existovat budou. Co patrně v dohledné době nezmizí, je různost regionů, místních zvyků a kultur, jazykové bariéry, odlišné lokální preference, odlišné životní styly apod. Tato různost naopak poskytuje velký prostor k odlišení – tedy pokud organizace dokáže dobře pozorovat své okolí, v němž se vynořují nové a nové příležitosti v podobě různých potřeb zákazníků.
Kód | Kód: 2 |
---|---|
Jméno značky: | TC Business School |
Kategorie: | Knihy |